kedd, március 09, 2010

Azért Murphy rendesen figyel (avagy az éjszakai szobatisztaság)

Szóval, mint előző bejegyzésemben írtam, minden reggel száraz a pelus.

Tegnap este fürdés után az én Aprólékom közölte, hogy gatyóban alszik nem kell pelus. Nem törtem sokat a fejem, mert minek is az a pelus. Ennek örömére éjfélkor, teljes ruha és ágynemű cserét hajtottunk végre (ma meg nagymosást). Adtam rá pelust, persze reggel full szárazon vettem le.

Ilyen formán, még nem értem, hogyan is tovább, de majd kialakul, ahogy a többi dolog.

1 megjegyzés:

  1. Add még vissza éjjelre a pelust. Egy hét múlva próbáld meg újra.
    Délutáni alvásnál nincs már?
    Nálunk Gergő kb másfél éve november tájékán lett nappalra, és bő hónapra rá lett csak éjjelre.
    Vagy keltsd fel pisilni ékfél körül. Bár ez lehet nem jó ötlet.
    Jaj nem tudom....

    VálaszTörlés