szerda, május 13, 2009

2009. Februári bejegyzések a régi naplóból

február 1.

Sült krumpli tánc

Nálunk a helyzet evés terén pompásan alakul, lassan mindent ehet a pasi, van még egy pár dolog amit nem vagy csak keveset kap, de megérte a türelem! Az athópiás dermetitisz vissza fogta magát, látszik még, hogy volt és bár mikor megint előjöhet, de vigyázunk!
Ebbe a nagy evészetbe, megismerkedett a mi emberünk a sült krumplival is. Először Mc'Donald's sült krumplit kapott ( jajj, senki ne hajigáljon meg). Nagyon ízlett neki, iszonyú nagy adagot megevett belőle.
február 5.

Önállósodás minden fronton

Tegnap délelőtt orvoshoz kellett mennem, mert már második hete nagyon nem vagyok jól, nem halogathattam tovább. Így a csemete életében először a Nagyinál (Anyumnál) töltötte a délelőttöt. Felvittem leadtam elköszöntem tőle és mondtam, hogy majd jövök. Két órát ott töltött és mind a ketten túl éltékNagy mosoly. Mostantól én is kaphatok kimenőt néha napján. Nem nagyon kellett szoktatni vagy bár mit is tenni, egyszerűen magától nyitott a világ felé, amennyire elzárkózott mindenkitől és csak mamama meg apapapap létezett, most nagyon szeret a Nagyival, most már nélkülem is jól el van, és nagyon a szereti a Dédit is, olyan kedves kis puha hozzá, oda bújik megöleli, megpuszilja. Nagyon örülök Neki!

Mától hivatalosan is el választódott az tündér szép gyermek a másfél éves 18 hónapos 550 napos kor betöltése után 6 nappal vége az anyatejes korszaknak! Ez egy újabb lépés a kis pasi életében a Mamamától való elszakadás felé. Uram atyám, mindjárt csajozik és buliba megy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése