csütörtök, december 09, 2010

Új bölcsi és átszokás

Nagyon régen nem írtam már, így most sok bejegyzés fog következni, gyors egymás utánban.

Először írok a bölcsiről.
Sajnos a másik bölcsit nem tudtam kifizetni, mert igencsak drágácska a gyermek kedves apukája pedig ez után a remekbe szabott és jól sikerült nap után döntött úgy, hogy nem kívánja finanszírozni a kicsi ez irányú igényeit.
Így keresnem kellett októberben villám gyorsan egy másik bölcsit, ami olcsóbb és egyedül is fizetni tudom. Sikerült a közeli bölcsi játszócsoportjába bekerülni ami olcsóbb és foglalkozások is vannak.

Sajnos a másik bölcsi első napján már elkapott Erik valamit így 2 hétig otthon volt. Ezután kezdhettük a beszokást az új bölcsibe, ahol két nap után skarlátos lett, így 3 hetet megint itthon bírt maradni. Ezek után megint kezdtük a beszokást és hopp, már 3 napig mentünk, amikor megint egy hét itthon vírusos torokgyulladással.

Na, de most már aztán 2 hete egy húzómban járunk, vagyis csak a gyerek, én nem. A legutolsó betegség után már türelmem veszvén, hogy gyakorlatilag együtt járok vele, mert még azt mondják, hogy nem bírt beszokni a sok betegség után, közöltem a gyerekkel, hogy dolgom van Ő marad én megyek és jövök érte.

Megértette, nem sír nem raplizik, szeret ide járni. Jól vette a váltást is, bár néha még emlegeti a másik bölcsit és mondja, hogy oda menne, de ide is szívesen megy. Már vannak barátai. Van egy kisfiú, Mironka, aki mindig szalad elé és ölelgeti és puszilgatja össze. Erik szerint kicsit nyálas, de azért tűri :)

A gondozónő dicséri mindig, hogy ügyes, jól viselkedik, segít pakolni, szót fogad és önálló! Hurrá, lassan itthonra is be kéne vezetni ezeket a szokásokat :)

6 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy ilyen könnyen vette a bölcsiváltást! Sajnálom,hogy ennyit betegeskedett,mi is pont igy voltunk,az otthoni önállóságot meg még mi se gyakoroljuk :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az ügyes, talpraesett fiadhoz!

    Nagyon boldog karácsonyt Nektek!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes Erik, Emmámnak nem megy a beszokás sajnos... :(
    És nem akarok tolakodni, de EGYEDÜL????? Lemaradtam, vagy nem is publikus ez a történet?

    VálaszTörlés
  4. Heló!
    Eszter köszi!

    Gabi köszönöm! Nektek is boldog karácsonyt!

    Szia Anna!
    Szoktam olvasni a blogotokat, de nem tudom, hogy kell hozzászólást írni! Gratulálok a kitesóhoz! :)
    Olvastam, hogy szenved Emma. Nekünk is ez a második Nekifutás. Tavaly még nem ment a dolog, ki is vettem és itthon maradt, most meg oviba nem vették fel, így fizetős bölcsibe jár és majd csak jövőre 4 évesen megy kiscsoportba. Azért meglátom az, hogy tetszik Neki, mert más ám a fapados állami és jövőre már az lesz, mert ezt nem annyira lehet bírni.

    Igen mi meg elváltunk, másfél éve, még fél évig próbáltuk menteni a menthetőt, de aztán feladtuk/tam :) most Valentin napkor lesz egy éve. Nem volt titkos történet, de nem is reklámoztam, szóval megtörtént, ez van.

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom! :( Mindenesetre kívánom a legjobbakat! :)
    Emma februárban kezdi az új ovit. Ez fizetős.
    Nagyon felháborodtam, mert különültették Őt mikor a többiek ettek, mert ő sír... áááá, nem is folytatom, mert csak csúnyán tudnék... és szerintük jó ha nem foglalkoznak vele, majd abbahagyja..... valamikor. Pfff.

    VálaszTörlés
  6. Hát ez szép, megértem,hogy kerestetek másik ovit! A fizetős ugyan drága, de ott foglalkoznak vele, mert érdekük, hogy beszokjon a gyerek.

    VálaszTörlés