vasárnap, július 26, 2009

Dumaláda kinyílott, avagy maga a gyermek az!

Játszóházban:
Én: gyere Erik megmutatom, hogy kell a kisautón a kormányt mozgatni, hogy haladj.
E: hagyjál már!

Gyerek a kádban pancsol:
Én: hoztam még egy locsolót ez nagyobb, jobban tudsz vele öntözni.
E: Hurrááá! (De ezt olyan introvertált módon, mintha már 16 évese lenne és azt közöltem volna vele, hogy kisikáltam a dorcóját :-)

Másnap, szintén kádban a kölyök:
Én: ülj le, mert elcsúszol és bevered a fejed.
E: Ok, Ok, Ok!

Csörög a telefon, a Nagyanyja felveszi, mondja Eriknek itt a Dédi:
E: Csááá Dédi!
Majd pancsol tovább :-)

Mostanában elég sok törhető dolog végleges likvidálása szárad a gyermekem lelkén. Mindig mondom is neki, vigyázz, törik, tedd le, ne szaladj vele stb.
Valamelyik este rohangált le s föl ész nélkül, végül elesett és nagyon beverte a fejét. Dajkáltam, Ő meg a nyakamba dugva a kis arcát sírt keservesen.Nem mondtam én semmit, úgy meg voltam ijedve, hogy már a kórházat fontolgattam. Aztán lassan megnyugodott.
Mondom Neki mutasd a kis buksid, had nézzem hol fáj.
Rám néz a kékséges szemével, majd közli: eltört!

7 megjegyzés:

  1. Jajjjj, de drága! A kis eltört buksijával! Imádnivaló, ahogy okosodnak ezek a kölkök!

    VálaszTörlés
  2. A drága Dédi elég edzett (lesz):-)))Az utolsó törnétetből nagyon jó kihallani, hogy köszönni már megtanult!(Rengeteg gyereknek ez sem megy, ebben pedig a szülőknek van nagy szerepük!)Az alapvető illemszabályokat a korának megfelelően kezdi elsajátítani!:-)

    VálaszTörlés
  3. Márti: okosodik, szia és pápá, már ment eddig, a Csá Dédi az még új :-)

    VálaszTörlés
  4. Hallod, csuda egy kispasid van! Fájó buksikájára puszit küldünk!!!

    VálaszTörlés
  5. De ügyes Erik!!! :-))) Puszi a buksira!

    VálaszTörlés
  6. Cuki lehetett a Csá, dédivel! Tényleg kis dumaláda!:-)))

    VálaszTörlés