hétfő, június 15, 2009

Hapca

...avagy a Tudorból lett Vidor akit Hapcinak hívnak, de Hapca a beceneve :-)

Szóval az úgy történt, hogy Bababa ugrált az ágyon. A biztonságos nagyszobai ágyon, ami ki volt húzva és 15 cm szivacsra érkezik, de egyébként is a Papa dunyhájába landol. Így túl biztosítva sikerült olyat ugrani, hogy utána k
eservesen sírt és nem bírt lábra állna. Mivel fél óra múlva se használta és minden ránehezedést keserves sírás követett, így elvittem a traumatológiára. Ahol nagyon ügyesen megmutatta a doktor bácsinak hol is fáj az Ő lába. A röntgent elég rosszul bírta, félt a nagy csörgős géptől, de azért a második felvétel sikerült. Szerencsére semmi kóros elváltozás nem volt. Kapott fájdalomcsillapító kenőcsöt és borogatást valamit szájon át szedhető fájdalomcsillapítót is rendelt a dokibá.

Haza felé menet a 100 forintosban megláttam egy hel
yes bohócot, gondoltam megveszem Neki fájdalomdíjnak. Amikor bementem, ott hevert mellett a hét törpék közül Tudor. Kinyújtottam az ajtón Tudort és Bohit, miért is én választanék? Nyert a törpe.

Itthon aztán nagy volt az öröm, de Tudor szemcsije zavarta az új tulajt és folyamatosan rángatta. Még néztem is, ha leszedi róla, akkor károsodás nélkül Vidornak keresztelem el az agg tudós apróságot. Ám Erikem megunta a küzdelmet é
s tudtomra adta, hogy a szemüveget már pedig el kell távolítani. Rendben! Azzal hoztam az ollót és a felvarrt kis műanyag szemüveget leszervízeletem.

Ekkor jött a meglepetés! A gyermek felkapta a törpét elkezdett hangosan nevetni és közölte, hogy Hapci. A mesét nem ismeri, én még nem olvastam Neki soha és nem látta a Disney remeket se ahonnan konkrétan ez a lény szabadult. Tehát lövésem sincs, hogy honnan szedte az információt, mert sem Papa, sem Nana nem mesélte még Neki. Na de ha valaki mégis megtette, honnan emlékszik rá a kölyök, hogy van ilyen törpe és nincs szemüvege?

Aztán végül két nap múlva egy fatális véletlen folytán kialakult az
új lakó végleges neve. ( Akit az orránál fogva cipel mindenhová.) Papa tüsszentett és azt mondta, miközben robbanásig dagadt a feje, hogy Hapcaaaaa, mikor így tüsszög az embergyerek apja, nem igazán ügyel rá, hogy a magánhangzók pontosan zendüljenek meg a hapci-ban.

Erik felkapta a törpét, közölte vele, hogy Hapcaaaaaaa ........ és azóta így hívja.




6 megjegyzés:

  1. Nem semmi egy fiacskád van!!
    Hapcaaaa, írtó édes! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesen alszanak együtt.

    VálaszTörlés
  3. Hú, mekkora barátság van itt!!! Tündériek!!! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Jaj, úgy vártam a híres nevezetesről képet! Nagyon édesek, tuti jó barátok lesznek Erikkel! :)

    VálaszTörlés
  5. Cukik a képek nagyon! Szegénykém, sajnálom, ami a lábával történt, de a kis Hapca legalább vigaszt nyújtott neki!

    VálaszTörlés