hétfő, május 18, 2009

Összetartó rosszcsontok! 2

A mi drága szőrink nem maradt hálátlan hős megmentőjének :-))) Ma Apa és gyermeke fogóztak és birkóztak, a csemete annyira bele élte magát a játékba, hogy hangosan sikongatott és menekült a hátam mögé elbújni. A nagy beleélős játékba, a drága jó macskánk is valós helyzetet vélt felfedezni. Úgy gondolta itt az idő, hogy törlesszen a múltkori mentőakcióért cserébe. Elől baba utána papa és a legvégén szőri fut. Igen ám, de a büdös macskakölke, neki rontott az önfeledten szaladgáló papi sarkának, megpofozta és megharapta majd mikor mindenki meredten ránézett, hangos nyávogásba kezdett, de olyan keservesen mintha őt magát nyúznák. Felvettük és elmagyaráztuk, hogy senki nem bántja a babát csak játszunk. Erre farka felvágva elvonult és egész este úgy cirkált, mintha legalább három életet mentett volna meg.

Ennek köszönhetően, mikor este ki akartam rakni a szobából, mert ő az előszobában alszik, megkarmolt. Jött a szokásos duma, nem karmolunk és eszünk családtagot. Bár azt hitten, hogy a gyermekem nekem ad igazat, egy nagyot tévedtem.

A véd és dac szövetség megalakult, a gyermek ismét macskát mentett a büntiből és hangos cuppanós puszikkal jelezte ezt. Odáig fajult a helyzet, hogy szöri farok és fej felvágva oda is ment a pusziért amit meg is kapott az orra hegyére.

Ezennel bátran kijelentem nem fogtok unatkozni enne tuti lesz folytatása. De mi lesz velem és a gyermek és macska nevelési projekttel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése